måndag 24 september 2012

Vakna med Iron Maiden...

...funkar utmärkt!
Hösten visade sig från sin vackra sida i morse. Det var en härlig känsla att susa fram bland färgsprakande träd och skinande sol med Iron Maiden genom bilstereon med hög volym.

Jag suger fortfarande på de karameller jag fick igår.

Den ena godbiten handlar om en medlem, som har behov av anpassat arbete, och nästan gett upp hoppet om arbetslivet, fick erbjudande om fortsatt anställning tack vare överläggningar med arbetsgivaren. 

Den andra godsaken handlar om aktiviteter för att stärka skyddsombuden. Det är härligt när en arbetsgivare visar handlingskraft och vill utveckla arbetsmiljöarbetet!

Det handlar om medlemsskapets värde. Att få känna att facket gör något för mig.
Antalet deltagare på ungdomsutbildningar ökar i Norrbotten. Fler är "nyfiken på". Jag befinner mig i nöjdhetens rum.

Här vill jag stanna en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar