fredag 28 december 2012

Drömmar om nya upplevelser...

Jag har en ny GPS. Kartor över europa ingår. Jag väntar på att få uppdatera dessa men hemsidan ligger nere...

Så har reslängan väckts. Semestern sommaren 2012 resulterade i 700 mil på bönpallen genom europa i 3 veckor och nu drömmer jag och längtar efter vad sommaren 2013 ska bjuda på.

Skulle vara underbart att få hälsa på släkten i Italien igen men då måste jag lära mig italienska först nu när inte pappa finns längre. Jag var på Sicilien i fjol och Trieste, Aurisina, där en stor del av min släkt bor, år 2006.

Florens eller Venedig eller Rom...en färd genom alperna upplever jag gärna igen. Kroatien...underbart!

Man vet aldrig var kosan styr. Ingenting är ju omöjligt och drömma kostar gratis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar